Mäkké zručnosti, soft skills alebo inak aj kľúčové kompetencie – jedinečný súbor osobnostných vlastností a schopností človeka, ktoré mu pomáhajú rešpektovať svoj priestor i priestor iných, a tým ovplyvňujú jeho osobný a pracovný život. Nemôžeme si ich vynucovať, ale môžeme sa nimi vzájomne obohacovať a inšpirovať.
Efektívne riadenie času
Zvládanie záťažových situácií Potrebovali by ste, aby mal Váš deň viac hodín? Neviete, do čoho sa pustiť skôr? Vychádzate okoliu v ústrety, no opačne to nefunguje? Nestíhate dokončiť svoju prácu včas? Chcem efektívnejšie riadiť čas "Čas sú vraj peniaze. Ale peniaze sa nerovnajú času. Bez peňazí sa dá ešte vždy veľa urobiť, bez času už nič." - Tibor Déry Chcem efektívnejšie riadiť čas Chcem viac info [...]
Typológia osobnosti I.
Dôverujete horoskopom? Skúmate v akom znamení ste sa narodili vy a vaši blízki? Zaujíma vás prečo vám je niekto sympatický na prvý pohľad a iný nie? Chcete sa dozvedieť čo vás núti vstať a urobiť niečo? Chcete vedieť aký ste v skutočnosti? Chcete sa naučiť rozumieť iným ľuďom?
Emocionálna inteligencia I.
Je vaše správanie často pod vplyvom nezvládnutých emócií? Chceli by ste porozumieť svojim emóciám ? Chceli by ste žiť v harmonických vzťahoch? Radi by ste viac rozumeli správaniu ľudí okolo seba? Chcete mať v živote úspech?
Zvládanie záťažových situácií na pracovisku
Ako zvládať tlak, nepodľahnúť panike v stresových situáciách a nastaviť sa na úspešné zvládnutie situácie a nájdenie konštruktívneho riešenia?
Zvládanie nevhodných prejavov klientov
Čo všetko vysielame pri našej komunikácii? Je vôbec možná komunikácia s mlčanlivým, nahnevaným či agresívnym klientom ? Prečo niektorí ľudia tie isté veci berú ľahko, no iné ich vytočia? (Zranenia) Čo sa so mnou deje, keď sa klient nevhodne správa?
Rozvoj zručností na zvládanie konfliktov
S akými typmi nedorozumení sa najčastejšie stretávame? Viete, že iný názor je pre nás možnosťou naučiť sa niečo nové? Čo sa stane, ak sú nedorozumenia veľmi emotívne? Poznáme spôsoby, ako riešiť nedorozumenia? Môžeme sa naučiť efektívne riešiť konflikty?
Efektívna a nenásilná komunikácia
Je naozaj dobrý rečník ten, kto veľa rozpráva ? Môže spôsob, akým hovoríte ovplyvniť vaše vzťahy s inými? Nerozumiete niekomu, kto hovorí tým istým jazykom? Je pri komunikácii dôležité to, ako sa tvárim? Ako niekoho upozorniť na nedostatok bez toho, aby sa urazil?
Kľúčové kompetencie zamestnanca a ich rozvoj
Aké kvality očakávajú zamestnávatelia od svojich zamestnancov v 21. storočí? Ste schopný prispôsobiť sa zmenám na pracovnom trhu a úspešne zvládať rýchle zmeny v oblasti technológií? Čo vám môže pomôcť? O čo z toho, čím už ste a čo viete, sa môžete oprieť? Na čom by ste mali popracovať?
Život v radosti
Ťahá vás to opakovane "dole" a neviete, čo s tým? Chýba vám nadšenie a ľahkosť bytia? Vytratila sa vám radosť, vnútorný pokoj a harmónia? Chcete lepšie porozumieť sebe a ľuďom okolo vás?
Pridajte sa k skupine až 15 000 spokojných účastníkov našich kurzov
Staňte sa súčasťou úspešnej komunity kabákov a ľudí, ktorým pomohli. Prihláste sa na odber noviniek a získajte info o plánovaných školeniach, kurzoch a iných aktivitách.
Podmienky spracovania osobných údajov
Vaše údaje budú spracované výlučne za účelom poskytnutia informácií o kurzoch, školeniach a iných aktivitách komunity kabáci.sk